Wij van Pirscher Shop en onze fabrikanten proberen altijd de beste kwaliteit in onze producten te bieden. Maar helaas, soms sluipt de foutduivel erin. Op Pirscher Shop wordt openlijk gecommuniceerd over klachten. Hier vind je alle informatie over wat je moet doen en naleven bij een klacht binnen de wettelijke garantietermijn van 24 maanden.
Stap 1:
Stuur ons bij een klacht een e-mail naar het volgende e-mailadres:
service@pirschershop.nl
De volgende gegevens moet je (indien mogelijk) in je e-mail vermelden:
- Klantnummer
- Factuur- of ordernummer
- Telefoonnummer (voor vragen)
- Datum van aankoop
- Artikelnaam
- een beschrijving van het defect
- zinvolle foto's waarop het defect herkenbaar is
Stap 2:
Ons serviceteam controleert je foto's en informatie en laat je per e-mail of telefoon weten hoe je zo snel mogelijk verder kunt gaan.
Stap 3:
We kunnen je vragen om het defecte artikel naar ons op te sturen. We controleren het artikel dan zelf of sturen het door naar de fabrikant of leverancier. Als je textiel terugstuurt, vragen we je om het schoon of gewassen terug te sturen. Onze medewerkers zullen je dankbaar zijn.
Stap 4:
We nemen contact op met de fabrikant en leggen uit wat de volgende stappen zijn. Elke fabrikant behandelt klachten anders. Als een artikel dat je bij Pirscher Shop hebt gekocht binnen de garantieperiode beschadigd raakt, sturen we het door naar de betreffende fabrikant of leverancier, die vervolgens beslist of het wordt gerepareerd of vervangen. Helaas kunnen we klachten pas herkennen als ze door de fabrikant zijn bevestigd.
We proberen je klacht zo snel mogelijk te verwerken en af te handelen. Toch hebben we een bepaalde hoeveelheid tijd nodig voor het proces, bijvoorbeeld om de feiten te controleren in samenwerking met de fabrikanten en leveranciers. Daarom vragen we je begrip vooraf.
Aanvullende informatie:
De garantie wordt verleend in overeenstemming met de wettelijke bepalingen. Voor alle gebreken die binnen de wettelijke garantieperiode van twee jaar na levering optreden, heb je het wettelijke recht op nakoming achteraf. Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid voor schade en defecten die het gevolg zijn van onjuist gebruik, bediening, opslag, nalatige of onjuiste verzorging en onderhoud, overmatig gebruik of onjuiste reparatie door een niet-geautoriseerde servicepartner. Details over de garantie vind je in onze Algemene Voorwaarden.