Chatbubbles 50.000 tevreden klanten
Sync 30 dagen recht op retour
Cube Snelle internationale levering

Retourneren

U kunt uw nieuwe en ongebruikte artikelen binnen 30 dagen na ontvangst van de goederen retourneren. Houd er rekening mee dat we alleen ongedragen, ongewassen goederen in de originele verpakking inclusief alle labels kunnen terugnemen.

Instructies voor retourneren

  1. Registreer uw aangifte via ons aangifteportaal hier (https://pirschershop-nl.returnless.com/nl)

  2. Wanneer u het online retourformulier heeft ingevuld, ontvangt u een e-mail met verzendinstructies, inclusief een retourbewijs. Houd er rekening mee dat het retourbewijs in het pakket moet zitten.

  3. Druk het voorgefrankeerde verzendlabel af dat u per e-mail is toegestuurd - Als u geen verzendlabel heeft gekocht via het online retourportaal, raden we u sterk aan om uw retourzending te laten traceren, zodat u deze altijd kunt vinden.

  4. Verpak het ongedragen artikel veilig in de originele verpakking en in een geschikte verzenddoos. Bevestig het verzendlabel aan uw pakket en lever het in bij het dichtstbijzijnde servicepunt.

Belangrijk: Bewaar het verzendbewijs totdat u van ons een retourbevestiging per e-mail heeft ontvangen.

Veelgestelde vragen over retouren

Wat zijn de kosten voor de retourzending?

Wij bieden onze klanten royaal afgeprijsde verzendetiketten voor retourzendingen die u kunt selecteren in ons portaal voor retourzendingen. De afgeprijsde verzendetiketten die we aanbieden zijn met een royale korting en onder de marktprijs.

Land
Prijs voor onze Pirscher Shop klanten
NederlandEUR 9,95
BelgiëEUR 8,95
LuxembourgEUR 8,95
Duitslandgratis

Kan ik goederen omruilen?

Als u hetzelfde artikel in een andere maat of kleur nodig heeft, bestel het artikel dan opnieuw. U kunt het ongewenste artikel eenvoudig aan ons retourneren. Wij zullen het aankoopbedrag binnen 1 week op uw rekening terugstorten. Het is niet mogelijk om de reeds geretourneerde en nieuw bestelde artikelen tegen elkaar weg te strepen.

Op deze manier bereikt het vervangende artikel u veel sneller!

Waarom zijn de retourzegel en het retourformulier niet bij de goederen ingesloten?

Er verlaten jaarlijks veel artikelen ons distributiecentrum. Echter, we houden het retourpercentage erg laag. Dit bereiken we onder andere door vooraf goed advies te geven en de bestelde goederen zorgvuldig te verpakken. Als we elk pakket met volledige retourdocumenten zouden voorzien, zouden de meeste ongebruikt in de papierbak eindigen. Elektronische verstrekking zorgt er daarentegen voor dat alleen die papieren worden geprint die daadwerkelijk nodig zijn. Als bijeffect dragen we gezamenlijk bij aan het besparen van waardevolle natuurlijke hulpbronnen.

Hoe lang duurt het totdat ik een tegoedbon ontvang?

Als u recht heeft op een tegoedbon, wordt deze meestal binnen zeven werkdagen na aankomst van de goederen die aanleiding geven tot de klacht uitgegeven. Tegelijkertijd wordt u per e-mail op de hoogte gesteld. Mocht dit tegen de verwachting in niet het geval zijn, neem dan direct contact met ons op.